tisdag

fattar liksom inte hur det kan bli jobbigt att tvätta ansiktet. hacka palsternacka. gå hem. somna.

supersensitiv. varken ser eller lyssnar på något med minsta djupsinnighetsgrad. i drömmarna är färg viktigt, faktiskt det enda. en kvadrat i smaragdgrön, jesus i rosa dräkt, dammsugarstycken i djup blå. jag vet att jag drömmer. vaknar besatt av att djupandning med SAAAAAAAT in, NAM ut. SATNAMSATNAMSATNAMSATNAM.
klockan blir fyra minuter för mycket för att jag ska ta mig till skolan. erik får se mellanakten från gåtillskolan till integåtillskolan. det är det där som försöker fånga mig och jag blundar och skrattar och dyker ner i armvecket och gör spiraler med ryggraden medans jag kvider. han säger att jag kan gå imorgon. han är som ett gosedjur som kan prata. alltid bara snäll.
la hundratusen tarotkort inatt om allt och jag kanske utnyttjade dem. det var inte meningen, men ibland borde någon bara tala om för mig hur saker är sen.
ska tatuera in SOAL på hornhinnan. då kan jag väl ändå inte glömma. nu fan måste jag mindfulness:a mig utav bara helvete, hur mycket det än tar emot att ta hand om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar