söndag

det låter som att det spöregnar fast det inte syns. det känns som panik fast över allt som gått så bra. för då kan jag sabba det igen. vill inte tänka på att allt gått så bra, så kanske jag inte sabbar det igen.
gjorde som vanligt lördagsingenting, så det var lika bra att jag fick ont i magen, sov bort soldagen, åt kakor fast jag varken orkade eller ville, skrev ännu ett mail till min dröm som är en dröm. försökte spå framtiden i vad som helst; i leverfläckar, kaffesumpen, andedräkten. usch, det lät som en musikal.
alla är snälla mot mig i skolan och jag undrar varför. endera har de sett något eller så har jag.
har haft avskysvikarien nästan varenda tekniklektion, och det har till och med varit bättre än ordinarie. för nu. har varit dödstrött och kört på den energi det tar att säga att jag är dödstrött. resultatet har varit träningsvärk överallt varje dag hela tiden. jag struntar i karriär nu, det är första gången jag säger det. jag vill hellre ha händer nära än applåder.
fast jag vill nog ha applåder.
nästa vecka börjar våra assessments och då är det visserligen bara pass eller fail men det vore skönast med det tidigare.
snart ska jag på minifestival själv.
nästa helg kommer jag kanske vara jätteglad eller besviken. jag vill inte vara besviken på något som inte ens finns. men om det finns.
jag längtar till att nu ska vara på ett annat sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar