torsdag

det märkligaste idag var min menstruerings entré på sena eftermiddagen, kanske två veckor tidigare. eller senare. usch sånt vill ingen vet kära du.
jag älskar livet. jag är euforisk igen. livet är underbart, min klass älskar mig, jag älskar dem. lizzie har sagt till anna att jag är en fin dansare, och imponerad över att jag bara går i ettan. min klass verkade förstummad över mitt framförande av jessicas koreografi i måndags, men jag har inte vågat läsa de små kärlekslapparna jag fick om min koreografi än.
pappan men vagnen, som jag möter nästan varje morgon - vi hälsar på varandra nu och det gör mig så glad. igår var första dagen och han blev nog lite förvirrad. han ser glad ut. idag var han säkrare på hejandet.
och så sa jag piphej till säxi bittsch-läraren i skolan, han log.

imorgon hoppas jag det är fint väder för anna, erik och jag vill äta glass och fira livet.
på fredag har jag föreställning och på lördag åker jag hem. jag behöver tvätta heltäckningsmattan från intorkat kaffe, städa undan tepartyt jag inte haft men liknar. bädda.
snart kommer något fantastiskt, det känner jag på mig.
tog bussen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar