måndag

har färdats fort i tid. i luft.
vaknade 10 i 6 lördags bitti, när bussen gick 8 i. sprang som en vilsen höna, men bara runt på mitt rum. sen sket jag i om jag missade allt. så får alla snopp. komma av sig självt. jag hann otroligt nog.
det är ledsamt att jag har förhoppningar om saker som aldrig kommer hända. ellernejförrestendetärdetintealls.

i fredags hade vi föreställning; jag är tacksam och stolt. inte nödvändigtvis över vårt stycke, men jag vet åtminstone att jag är bra. i de pressade veckor av slutprov och rep har jag märkt att jag är omtyckt. i karriären!! min koreografi, mitt utförande av jessicas stycke, lizzie har inte sagt till mig men anna vidarebefodrade att jag är en fin dansare och imponerande. gg och susan när de viskar, blinkar, ler - jag tror det är verkligt. jag har nog berättat det tusen gånger.

och så efter föreställningen. heini sa att hon inte trodde att jag var sååå bra, och verkade lite överväldigad. det var fint. camilla sa också något om det jag gjorde i slutet, och theos morbror was drawn to me, jag stood out. det kom fler lovord, men de har jag nog glömt av janteliga skäl.

sen drack jag vin och skulle bara vila på sängen en stund. och vaknade 10 i 6.

1 kommentar:

  1. kissemissar ju atlas dude up date hela tia.
    int van. fifan hu gla jae föru ei swe.

    SvaraRadera