måndag

jag har superny sak som är ganska fin. och snart ska jag sära. haha, som mittbena. har kollat på så mycket dancehall på sistone.
rakapparaten var framme innan middagen, alla åt världens godaste mat som kändes som att den tog evigheter att göra för att jag svepte, hälften gick på disko, några rökte på eller bara rökte, lisa och max och sam vinkade på skype, vi drack rom och jag bestämde att jag bara borde få äta fil från djurriket. det blir kanske inte nån överdrivet enorm ansträngning eftersom jag bara måste sluta äta ost och choklad. fil finns inte här. men ost ändå <3 <3 det är min snuttefilt. det är sentimentalt. det är spännande. igen. jag är så arg. så nu ska jag omedelbart gå med i nån fascistisk ungdomsförening, slå ner folk och kissa på konst. ja, mest på "konst".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar