onsdag

det är skönt att malin och jag kan skicka bildisar på män mellan varann.

i övrigt är det här kanske världens bästa dag. för att min grahamlärare gillar mig och säger well done, marcella; för att jag efter en nervöst stapplande konfrontation med min balettlärare fick överväldigande och oväntade lovord. och för att billy var vår musiker och för att en liten skolpojke log mot mig imorse. och för att jag på annas rep flippade och gjorde vad jag ville, vilket blev en successful improvisation med röst!!! allt kommer bli asballt, allt är så jäkla ballt.
och imorgon är det torsdag som nästan är fredag och sen är det lov. då ska jag springa intervaller tre gånger, ha tre rep, göra pilates varje morgon eller kväll, äta glass, kanske sätta mig på ett tåg, läsa som fan och må bra. varje vecka känns jag som ny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar