torsdag

Sen grät jag på handikapptoan, sen stod jag lutad med pannan mot väggen, sen klädde jag av mig naken, sen satt på huk och snyftade. Sen undrade jag om någon undrade eller märkte. Sen kom jag på att jag inte kunde sitta naken för länge och slutade vara naken och gråta. Gick ut i solen och grät igen, hejdlöst och högljutt hela vägen till banken och sen satt jag på nevada och skrev om att jag grät. Där är det alltid vattendroppar och ånga på fönsterrutorna. Jag fick en bakelse, jag fick den. Kaffet var lent.
Sen skulle jag repa men jag började gråta så jag fick skriva. Det var snällt. Jag blev kramad och tyckte det var synd. Om någon undrade så var det paper cut i fingret eller chin splintsen.
Nu är nästan allt bra igen, och jag skrattar mer ju längre kvällen lider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar